- Aristotele Tagliaferri + If lies were cats, you'll be a litter -

CIAO VECCHIO :: Gestion des Personnages :: Présentations :: Terminées
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
Vittoria MartinelliLe vin est un puissant lubrifiant social
Vittoria Martinelli
http://www.ciao-vecchio.com/t5797-vittoria-i-have-the-heart-of-a http://www.ciao-vecchio.com/t2859-vicky-_-what-about-my-fist-in-your-face
Faceclaim : Elsa Pataky ©RQ & Padawan the lovely
Je suis absent-e : En présence réduite jusqu'au 08 Décembre, je m'excuse auprès de mes partenaires... Je vous réponds au plus vite.
Métier : Lieutenant dans la brigade criminelle, anti-criminalité
Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 Empty
Sujet: Re: Aristotele Tagliaferri + If lies were cats, you'll be a litter ( le Dim 6 Oct - 14:04 )
Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3878876281

☽☽ Awake, she struggled to fill the hours until she could sleep again. But nothing she did made her feel whole. If she ate, she didn't taste the food. If she read, she couldn't remember the words. If she rested, she still felt tired.

Revenir en haut Aller en bas
Aristotele TagliaferriToujours frais après un litre de café
Aristotele Tagliaferri
Faceclaim : David - sexy- Tennant - crédit : Tearsflights
Métier : Inspecteur de police à la brigade criminelle
Sujet: Re: Aristotele Tagliaferri + If lies were cats, you'll be a litter ( le Dim 6 Oct - 14:22 )
@Dante Galeone Je suis contente de voir qu'il te plait! J'ai vraiment hâte de le mettre en jeu! Merci pour la validation.

@Vittoria Martinelli Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3546810422 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3546810422 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3546810422 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3546810422 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3546810422 Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 3546810422 Non mais cette attaque de pompons ne lui fera pas gagner de points! (JE BLAGUE)

Now, pleas don't ask why
♛ No one quite knows the reason. It could be his head wasn't screwed on just right. It could be, perhaps, that his shoes were too tight. But I think that the most likely reason of all may have been that his heart was two sizes too small.
Vittoria MartinelliLe vin est un puissant lubrifiant social
Vittoria Martinelli
http://www.ciao-vecchio.com/t5797-vittoria-i-have-the-heart-of-a http://www.ciao-vecchio.com/t2859-vicky-_-what-about-my-fist-in-your-face
Faceclaim : Elsa Pataky ©RQ & Padawan the lovely
Je suis absent-e : En présence réduite jusqu'au 08 Décembre, je m'excuse auprès de mes partenaires... Je vous réponds au plus vite.
Métier : Lieutenant dans la brigade criminelle, anti-criminalité
Sujet: Re: Aristotele Tagliaferri + If lies were cats, you'll be a litter ( le Dim 6 Oct - 14:32 )
Aristotele Tagliaferri +  If lies were cats, you'll be a litter - Page 2 1729798242

☽☽ Awake, she struggled to fill the hours until she could sleep again. But nothing she did made her feel whole. If she ate, she didn't taste the food. If she read, she couldn't remember the words. If she rested, she still felt tired.

Contenu sponsorisé
Sujet: Re: Aristotele Tagliaferri + If lies were cats, you'll be a litter ( le )

- Aristotele Tagliaferri + If lies were cats, you'll be a litter -
CIAO VECCHIO :: Gestion des Personnages :: Présentations :: Terminées
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Aller à la page : Précédent  1, 2